تسويق البيانات
في العالم الرقمي

تسويق البيانات<div class='stitle'> في العالم الرقمي </div> With an over exposure to channels, brand messages, advertising, etc. marketing has been forced to transform and relevance has become the keyword to achieving results. To truly be relevant, brands need to drive the right message, to the right person, on the right device and channel, at the right time and deliver the right experience. Brands that are able to deliver data-driven personalized marketing which communicates and connects with customers in an always-on, program rather than campaign driven manner, are able to drive true relevance and see increasing results in sales, and brand awareness. In this session we will explore Ogilvy’s approach to data-driven personalization at scale and how to approach marketing transformation in bite-size digestible projects.

حازم الزيات
مستشار التحول الرقمي - المدير الإقليمي ومشاركة العملاء الرقمية



خصائص ورشة العمل
تاريخ الورشة كانون2/يناير 29, 2020 15:30
تاريخ انتهاء ورشة العمل كانون2/يناير 29, 2020 17:30
السعة محدودة
Speaker Ogilvy
الموقع
فندق روتانا سيتي سنتر الدوحة
City Centre Rotana Doha
فندق روتانا سيتي سنتر الدوحة
التسجيل لهذه الورشة لم يعد متاحا
31
شارك هذه الورشة
الانضمام إلى البرنامج DTSME كمقدم خدمة
1000 بقي من الأحرف

ورش العمل القادمة

لا توجد ورش عمل قادمة
TOGGLE_BAR

تابعنا

   

معلومات التواصل

  • عنوان البريد الإلكتروني هذا محمي من روبوتات السبام. يجب عليك تفعيل الجافاسكربت لرؤيته.
  • mcit.gov.qa

التحول الرقمي للشركات الصغيرة والمتوسطة